waaaaaah!! - Reisverslag uit Leersum, Nederland van Gerdien Plomp - WaarBenJij.nu waaaaaah!! - Reisverslag uit Leersum, Nederland van Gerdien Plomp - WaarBenJij.nu

waaaaaah!!

Blijf op de hoogte en volg Gerdien

26 September 2014 | Nederland, Leersum

Zo. Nog 6 dagen te gaan en dan vertrek ik, helemaal alleen, voor een maand naar Canada (2 oktober 2014). Ik zal eerst 2 weken naar Kamloops gaan. hier woont een oud-tante van mij. een tante van mijn moeder om precies te zijn. Kamloops ligt in Brits Columbia. laten we zeggen: tussen Calgary en Vancouver in grenzend aan Amerika. na deze 2 weken zal ik 2 weken verblijven in een klein dorpje Killam. Dit ligt in de staat Alberta. Killam ligt 2 uur van Edmonton vandaan. Het ligt een beetje oost-zuiderlijk van Edmonton. Hier woont een achternicht van mij. Een nicht van mijn moeder dus.
Mijn tante (zo noem ik haar gewoon) heb ik zo'n 8 jaar geleden voor het laatst gezien. Ik spreek haar gelukkig nog wel zeer regelmatig op Facebook.
Mijn nicht (zo noem ik haar gewoon) is ongeveer 2 á 3 jaar geleden hier voor het laatst in Nederland geweest samen met haar man. Trudy, mijn nicht, heeft met haar man 3 kinderen. Diane, Barbera en Peter. Deze mensen zijn allemaal in de leeftijden tussen mij en mijn zus Commerijn( 38 jaar) in. Diane is 18 jaar geleden in nederland geweest. Ik woonde toen uiteraard nog thuis en omdat ze toen een periode van haar verblijf bij ons logeerde, trok ik veel met haar op. heel gezellig! Barb en Peter heb ik helaas nog nooit ontmoet. Maar aangezien zij alle 3 in Edmonton wonen zal ik ook hen (weer) zien :-D
ooooh wat heb ik er zin in! echt aan het aftellen nu....al zou ik mijn mannetje en mijn lieve pluizebollerige knuffelkatertje Tijger wel heel erg missen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerdien

Mijn naam is Gerdien en ik ben 33 jaar. Ik woon samen met mijn vriend Corné en mijn kat Tijger in een dorpje in de buurt van Utrecht. Na in het het verleden een paar opleidingen in de zorg gedaan te hebben en te hebben gewerkt in de zorg maar ook in winkels en dergelijke, besloot ik 3 jaar geleden toch maar weer een opleiding te gaan volgen. Gezien mijn ADD is dit niet zo vanzelfsprekend en gemakkelijk. Toch wilde ik het. Zeker gezien het erg lastig was om een baan te vinden. Met een extra papiertje op zak kan ik toch breder zoeken naar een baan. Nu ben ik klaar met mijn studie. Ik kan mijzelf nu Zelfstandig Werkend Gastvrouw noemen. Ik kan met dit diploma werken in allerlei horecagelegenheden en hierbij stuur ik collega's aan en begeleid ik ze. Al jaren was het mijn wens om naar Canada te gaan om mijn familie, die al diverse keren in Nederland zijn geweest, te bezoeken. Nu heb ik de kans dit te gaan doen want ik heb nu nog geen kinderen en nog geen baan. ja het is spannend. Helemaal alleen reizen. Maar ik ben er zeker van dat ik hier totaal geen spijt van krijg!

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 2562

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2014 - 31 Oktober 2014

Alleen een maand naar Canada

Landen bezocht: