WAUW - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Gerdien Plomp - WaarBenJij.nu WAUW - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Gerdien Plomp - WaarBenJij.nu

WAUW

Door: gerdien

Blijf op de hoogte en volg Gerdien

05 Oktober 2014 | Canada, Kamloops

Eindeijk ben ik in Canada! het is hier nu 4-10-2014 17:35u.
Ik ben gisteren aangekomen om half 12 in Kamloops. wat een reis!! nee die ging ff anders dan verwacht. tot aan Vancouver gng behalve een vertraging van ongeveer een half uur, alles goed. tot ik in vancouver aankwam. de rij bij de douane was vreselijk lang en ik had dus al een kleine vertraging. hierdoor miste ik mijn vlucht naar Kamloops. hoe ik hierom werd gehandeld door personeel was belachelijk. ik werd afgekaffert en ze wilden me niet helpen. ze konden me alleen maar een vlucht aanbieden de volgende dag en me een dekentje geven zodat ik daar kon blijven slapen. belachelijk! ze weigerden me te helpen. ze wilden zelfs niks doen om mijn familie die op Kamloops airport op me stond te wachten, te waarschuwen! een vlaag van paniek kwam op me neer. daar zat ik dan; lege telefoon, alleen, zwaar vermoeid door de vlucht en de jatlack, ik voelde me enorm in de steek gelaten en onbegrepen en ik kon nergens heen. Een wat ouder canadees/engels stel van rond een jaar of 70 had alles zien gebeuren. ze vertelden zich te schamen voor deze vrouwen. meneer was laaiend en besloot me te helpen. mevrouw trooste me en meneer ging verhaal halen bij de balie waar ze me hadden behandeld als stront.
ook deze mensen beken het zelfde vliegtuig te hebben gemist om de zelfde reden en waren ook zo belacheijk behandeld. uiteindelijk kregen zij een hotelovernachting aangeboden maar ik moest maar naar de balie van Lufthanza gaan ( duitse vliegtuigmaatschappij met wie ik had gevlogen. maar vertellen waar we deze konden vinden wilden ze niet! uiteindelijk heb ik samen met deze mensen overnacht in het hotel op het vliegveld. prachtige kamer en heerlijk bed maar door alle comotie en de jatlack heb ik geen oog dicht gedaan. de volgende ochtend heerlijk onbeten en op naar de gate. (de tickets waren wel omgeboekt naar de volgende dag) de reis was fantastisch! supermooi uitzicht vanuit het vliegtuig! het weerzien met mijn familie was emotioneel maar fantastisch. we hadden elkaar zo enorm gemist! en door alle comotie was de spanning natuurlijk nog meer opgelopen.
die middag zijn we nog even naar het winkelcentrum geweest om boodschappen te doen maar verder was ik zo verschrikkelijk moe! vannacht als een roos geslapen en vandaar zijn we naar de watervallen geweest bij Riverlake. supermooi! ik heb ook nog een eagel gezien (prachtige zwarte roofvogel met witte kop). we hebben na de wandelingen heerijk geluncht bij een diner. fish en chips nam ik. heerlijk en wat ook leuk was dat ze er alleen maar rock en roll, rockabilly en country draaiden. superdag gehad dus!!
jaaaa hier kan ik wel mijn 4 weken vol maken hoor.....I think I love Canada!!!!!

  • 05 Oktober 2014 - 08:14

    Leo:

    Nou meissie, fijn dat alles toch nog is goed gekomen. Ik hoop dat je een fijne tijd tegemoet gaat.
    Geniet maar lekker.

  • 05 Oktober 2014 - 09:17

    Carla Van Gestel:

    Hoi, Gerdien.
    wat een verhaal.Maar je bent in ieder geval op de plaats van bestemming.Gelukkig.En nu maar genieten vanalles wat er op je weg komt.
    Het is hier zondagmorgen 9.00u.Net ontbijt op en jouw verslag gelezen.Heftig hoor!
    Vannacht is het gaan regenen en nu ook nog vochtig.Het wordt herfst.
    Hier is weinig nieuws.Nogmaals geniet, maar dat wel lukken.We houden contact.Groetjes en liefs van ons en een kwispel van Pascha.

  • 05 Oktober 2014 - 11:47

    Jeannette:

    hee gerdien wat een verhaal weer en ja hier was ik al bang voor na mijn avontuur naar indonesie.
    wilde het daar niet over hebben met je ,maar ben blij dat ook jij lieve mensen heb ontmoet die je wilde helpen .
    fijn dat je ondanks alles zo,n onthaal had .
    volg je verder en beleef de reis met je mee.

    lieve groetjes vanuit een wat vochtig nederland .

    XXXX

  • 05 Oktober 2014 - 14:42

    Emmy :

    Heb je geen turbulentie gehad in het vliegtuig!heb je het dubbel en dwars op het vliegveld!!
    Wat een niet te begrijpen behandeling daar.
    Maar wat ontzettend fijn dat er mensen waren die je onder hun namen en je zo warm onthaald bent door je familie.

    Hartelijke Groeten Emmy

  • 05 Oktober 2014 - 20:06

    Angelique Van Zanten:

    He wijffie

    Wat vervelend dat ze zo deden.
    Maar wel heel lief van dat echtpaar dat ze je zo geholpen hebben.

    Ik wens je verder een hele mooie tijd en veel plezier in canada geniet ervan wijffie.

    Liefs angelique

  • 21 Oktober 2014 - 17:01

    Suusja:

    Dat is ook wat zeg. Het is weinig beter geworden in Vancouver sinds die koffer van mij die ze 26 jaar geleden niet hadden meegebracht!

    Hopelijk is het na die tijd alleen maar beter geworden op je reis! Hoe heb je het nu? Zie je mooie dingen? Ik hoop dat het fijn is met de familie. Doe ze de hartelijke groeten en ik ben benieuwd wanneer deel 2 in de serie waarbenjenuus beschikbaar komt! En ik kijk uit naar de fotoos...

    Ik hoop dat het een goed teken is dat deel 2 er nog niet is: veel te veel andere leuke dingen te doen!
    Geniet ervan!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerdien

Mijn naam is Gerdien en ik ben 33 jaar. Ik woon samen met mijn vriend Corné en mijn kat Tijger in een dorpje in de buurt van Utrecht. Na in het het verleden een paar opleidingen in de zorg gedaan te hebben en te hebben gewerkt in de zorg maar ook in winkels en dergelijke, besloot ik 3 jaar geleden toch maar weer een opleiding te gaan volgen. Gezien mijn ADD is dit niet zo vanzelfsprekend en gemakkelijk. Toch wilde ik het. Zeker gezien het erg lastig was om een baan te vinden. Met een extra papiertje op zak kan ik toch breder zoeken naar een baan. Nu ben ik klaar met mijn studie. Ik kan mijzelf nu Zelfstandig Werkend Gastvrouw noemen. Ik kan met dit diploma werken in allerlei horecagelegenheden en hierbij stuur ik collega's aan en begeleid ik ze. Al jaren was het mijn wens om naar Canada te gaan om mijn familie, die al diverse keren in Nederland zijn geweest, te bezoeken. Nu heb ik de kans dit te gaan doen want ik heb nu nog geen kinderen en nog geen baan. ja het is spannend. Helemaal alleen reizen. Maar ik ben er zeker van dat ik hier totaal geen spijt van krijg!

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 1166
Totaal aantal bezoekers 2564

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2014 - 31 Oktober 2014

Alleen een maand naar Canada

Landen bezocht: